Direktlänk till inlägg 5 november 2012

Igen - Magiska Gèle Bönor!!

Av Angelica - 5 november 2012 10:14

Hehe, jag fulkomligt älskar dessa små rackare ... märkte en ny rolig humör sak som kan hända och jag blir alltid lika förvånad! ;) Kolla på dessa underbara bilder tagna av moi! :) Mina två favorit grejer som kan hända! :D


   

Jah, det är precis som ni tror man kan bli både gul o blå, Den gula har positiv humör inverkan samtidigt som den blå har negativ (skriver jag för svårt?) Kom inte på ett lättare sätt att säga det på .. i alla fall! Kul som tusan, man kan även dö och börja brinna, simmen på bilden hade jag igår livet av (Var det ett anlagt mord eller inte? O.o) pgr av eld av Gèle Böna, men jag väntar på att göra honom till spöke!


Ha det bra så länge!

Angelica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 19 januari 2013 18:02


Nu dampar spelet igen, så jag kan inte spela, ska ringa kundtjänsten igen och se vad dom ska göra åt det. Tänkte också fråga varför alla ni simmsare är så snälla mot mig? Jag blir lite nervös av det faktiskt, jag skriver typ aldrig och (tycker själv)...

Av Angelica - 5 januari 2013 13:58


Tävling hos SpaceSims, klart man ska vara med där! ;D Regler m.m finns på SpaceSims blogg, länkar nedan, så var gärna med! :D Bilden som skullevarit med nedan tycker inte om mig och vägrar att laddas upp ... så istället tar jag bara en bild från mitt...

Av Angelica - 16 november 2012 10:45

Woohoo! Snart har jag årstider i min hand!!

Av Angelica - 8 november 2012 14:53


Heej! Jag tänkte bara lägga upp lite bilder! :D Är i skolan så jag orkar/hinner inte göra så mycket mer!   Tyckte den var lite fin, den passar ju även namnet på bloggen! ;D   Ha det bra! Angelica ...

Av Angelica - 3 november 2012 16:53

Heej, heej! Jag tänkte lägga ut lite sena grejer om The Sims 3 Övernaturligt! Jag tänkte däribland mestadels idag ta upp dom spännande Gèle bönorna! ;) Ja, The Jelly Beans som dom heter på engelska finns under växter, först trodde jag att man inte ku...

Presentation


Heej! Jag har spelat Sims 3 ett tag och tänkte lägga ut bilder m.m för att hjälpa och visa andra simmsare! ;) Hoppas det blir bra!

Angelica

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa övernaturliga varelsen i Sims 3 Övernaturligt? :)
 Varulv
 Vampyr
 Älva
 Häxa
 Spöke
 Zombie
 Paddifierad Sim (Sim förvandlad till Padda)
 Den Tragiska Clownen (Från Elixir)
 Vanlig Sim
 Ingen
 Glömde jag något nu? :)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Rain Cloud

Ovido - Quiz & Flashcards